Sista dagen på året

Det är sista dagen på året 2010. Ett mycket spännande år och massor av äventyr, för den numera hela familjen Heikkilä.

Blickar jag tillbaka på året som gått så kan jag inte annat än att njuta. Motgångar och medgångar i vårat liv.
Tjejernas utveckling vi fått följa. De blir sina egna individer. Vi njuter av det.

Den bästa händelsen 2010 är ju absolut, utan tvekan, vårat underbara vinterbröllop! En dag jag ska minnas tillbaka på så fort jag ser min familj och min släkt. Och så vännerna som var med förståss..
Att få dela våran dag med dessa underbara människor. Som visade att de fanns där för oss och vill stötta oss i vårat förhållande, nu som gifta. Det är tamme tusan en obeskrivlig känsla. Lyckarus genom hela kroppen.. En värmande känsla, värmer en även om det är skitkallt ute =)
Väntar med spänning på våra bröllopsfoton. Ska bli så mysigt att se allt ur ett annats perspektiv. Men den som väntar på något gott... Ja, ni förstår. Givetvis får ni också se bilderna så fort vi fått dem =) Och även då får ni min lilla bröllops-story som jag håller på att knåpa ihop!

Händelser under året som fått oss att få lite extra pirr i magen. Lycka. Ja, allt är så jäkla obeskrivligt när man tänker tillbaka på året.

Jag har numera en stor underbar familj att vända mig till. Mängder av vänner som finns där så fort man behöver dem. En trygghet. En trygghet att veta att mina barn har ett så stort nätverk som håller om dem.

Varför blir man alltid så jäkla känslig när man tänker tillbaka på allt de lyckliga? Jag älskar det i alla fall =)

Nu ska vi blicka framåt till ett nytt år med nya äventyr och upplevelser. Vi låter framtiden bestämma vad som ska hända oss. Vi bara njuter av tillvaron. Vårat motto från första start: Det som händer, det händer. Och det står vi fast vi!

Jag vill nu önska mina kära och trogna läsare ett Gott Nytt År!
Jag hoppas att ni kommer tillbaka under år 2011 och hänger med oss på nya äventyr =) Man vet aldrig vad som händer tillsammans med familjen Heikkilä =)

Massa kramar från Mamafeelings - Marie Heikkilä
1 Kristina:

skriven

Ett gott nytt år på er med!!

2 Malin:

skriven

Självklart kommer jag tillbaka 2011 och läser! :)

Gott nytt år till er!!! <3 Pussar o kramar

3 Anna:

skriven

Gott nytt år på er! Ni är så underbart fina allihopa, en riktigt mysig familj :) Hoppas ni får ett gott 2011. Massor med kramar från oss alla tre

4 Sanna:

skriven

Gott nytt år my hoody girl! Hoppas vi ses snart =)

Kram

5 jannike:

skriven

Gott nytt år till er också! Jätte fina bilder från ert bröllop! God fortsättning på de nya året! Kram

Kommentera här: