Lugnet före stormen

Jag sitter just nu i köket och dricker en kopp te. Lugnet före stormen känner jag =)
Jag, Rickard och Vilja är duschade. Vill helst inte duscha Meja såhär mitt på dagen. Det får hon göra ikväll kanske. Ska tvätta av henne med några våtservetter sen.
Vilja springer runt i bara blöja. Det tycker hon är så skönt så.

Anni är snart på väg hit. Min egna stylist =) Jag behöver henne. Haha!
Med sig har hon sin I'Curl, som jag totalt älskar. Måste dock platta håret först för det är frotfarande blött. Tacka vet jag min plattång som även går att köra på blött hår. Tack lillesyster =)
Lite smink ska på och så kläderna förstårs. Kommer nog bli jätte bra.

Tjejerna får vara som de är tills det är dags att åka. Vilja ska ju få lunch innan så då vill jag inte att hon dräller på klänningen. Meja har ju förmåga att kräkas i tid och otid så hon får sitta i den bodyn hon har på sig.
Och Rickard klarar sig ju bäst själv. För hans del fick det bli en rosa pikétröja. Fanns ju ingen skjorta. Och så jeans och kavaj. Min snygging =)

Börjar bli lite smått nervös också tror jag. Är väl mycket det här med att Meja är ett ganska missnöjt barn ibland. Och när hon blir ledsen, då jätteledsen, så är hon otröstlig hos nån annan. I stort sett bara jag som funkar. Så jag är väl lite rädd att det kommer sluta med att det är jag som står och håller i Meja. Tokigt att hon inte tar nappen sådär, men jag hoppas att det ska gå bra.
Kommer känna mig jätte konstig när jag står där framme med Rickard, Meja, Sebban och Malin (möjligtvis Vilja också) och så sitter alla och tittar på oss. Lite jobbigt sådär. Undra hur jag ska känna inför bröllopet då? Haha!
Men det ska nog gå bra hoppas jag på.
Och sen är det ju dags för fikat. Och jag tycker det är jätte jobbigt att öppna presenter och så framför en massa folk. Tänkte först ta efter Rickards kusin, då de valde att öppna presenterna hemma i lugnan ro, men samtidig tså känns det som om vi mest får pengar, eftersom det är det vi har önskat mest i alla fall, så då kan vi nog lika bra öppa på plats =)

Nu är Anni på ingång då jag fått meddelande att sätta igång lite kaffe =)
Återkommer säkert efter dopet sen =)

Ha en bra dag kära läsare! fast jag tror många av er kommer dela våran dag idag! =)

1 Emelie:

skriven

Ni var så fina så=) Haha tror inte du kommer hinna tänka så mycket över hur många som står och kollar när ni gifter er.. Iaf jag var fullt upptagen med att fokusera på prästen, haha var så mycket känslor ändå. Kram på er iaf, och tack för idag!

2 Anni:

skriven

hehe hag ställer oftast alltid upp när du vill fixa till dig. Det är ju en kul grej =)Bara hoppas du blev nöjd.

Kommentera här: