Lördag!

Sååå skönt med helg nu. Rickard är hemma med oss och vi har det sååå bra. Är så lycklig!

Förmiddagen innehåller en tripp till soptippen med lillesysters soffor, hon och Jocke ska få ta över våran vita soffa som står på våran balkong. Eftersom vi inte kommer att ha inglasad balkong när vi flyttar så kan vi inte ha kvar soffan. Och Anni och Jocke behövde en soffa.
Och lite skönt att vi blir av med soffan redan nu. Ännu mera rensning innan flytten. Härligt! Har två små LACK bord också på balkongen som jag ska försöka hitta ett nytt hem åt. För i vårat hem får de inte plats. Tråkigt.

Tidig eftermiddag har vi inget planerat. Ska väl ta tag i mig själv och börja packa våra väskor. Först måste de dock hämtas in från förrådet =)
Vi åker ut till svärföräldrarna runt fyra, fem ungefär. Middag ska intas och lite alkoholhaltiga drycker. Svärmor har ställt några cider på kyl till mig =) Underbart!
Ska bli väldigt skönt att få lite miljöombyte för en natt. Så lite, kan göra så mycket.
Vet från förra gången att jag inte behöver packa sååå mycket som jag gjorde sist. Men det är inte så lätt att packa när man aldrig har varit borta med barnen sådär förut.
När vi var på kryssning med mamma, var ju Vilja nästan 9 månader, och då hade okej-packning till henne. För hon och jag delade väska. Helt okej.

Vad ska ni göra idag då?

Nej, nu ska jag nog ta och göra lite nytta. Vet inte om jag hinner in här någon mer gång under dagen!
1 Malin:

skriven

Vad roligt att flytta, jag vill också! :) Ska till Tuna park med Ankan idag sen! Sen ikväll blir det att spela Wii hos Maddä! Ska bli roligt! Hoppas ni får en jättetrevlig kväll!

Kommentera här: