Duktiga jag =)

Idag har jag varit duktig.. Lite i alla fall.
Startade morgonen med att tvätta tygen på tjejernas bilstolar (har lånat ut bilen över dagen så då passade jag på eftersom stolarna ändå var urtagna) så nu ligger tygen vid sina stolar på balkongen för torkning. Ska dessutom spola av sparkskydden i badkaret tänkte jag. Så imorn käll för älskling åka iväg och storstäda bilen. Dammsuga och så vidare. Så har vi en snygg och ren bil när vi åker på semester sen. Härligt!

Har dessutom hunnit tvätta två maskiner till med tvätt. En maskin är igång nu så..

Så nu ska jag ta mig i kragen och fixa till disken lite snabbt. Meja ligger och sover. Sen ska jag göra det omöjliga. STOOOOOR städa bushjärtats rum. Hon går ju sista veckan på dagis nu innan ledighet så nu måste jag rensa lite i hennes rum. Lägga leksaker där de ska vara och så vidare. Kommer nog bli bra när det är klart.
Skulle dock behöva åka till IKEA och köpa några fler leksakbackar till henne.

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan börja. Lika så bäst medan lillterrorn sover =)
Hoppas att ni får en fin dag mina kära läsare!

Kommentera här: