Bambinos nya napp

Surfade runt lite på Facebook idag och kom in på Bambinos fan-sida. Blev ju genast ett fan. Älskar verkligen deras produkter till tjejerna.
Kommer garanterat att köpa flera och mera av Bambinos utbud till både Vilja och Meja.

Men medan jag strosade runt lite på deras sida så fick jag se att man kunde få testa en ny napp. Bara sådär!
Det ända man behövde göra var att bli fan av dem. Och det hade jag ju redan blivit innan jag såg =)
Så jag gjorde som det stod och väntar nu med spänning på denna nya napp.
Meja har redan denna vita napp (dock med silikon, ej latex) med en orange elefant på och den tar hon väldigt bra. Vilket jag tycker är skönt. Eftersom hon har haft stoooora problem med att ta napp tidigare. Så hon ska ju självklart få den nya nappen när den trillar in i brevlådan. Får ju självklart köpa en ny napp till Vilja sen så blir det rättvist!

Om du är medlem på Facebook tycker jag helt klart att du ska bli ett fan av Bambinos sida och på så vis även få testa en ny napp. Ja, men det vill säga om du har något barn =)



Verkligen kul och uppskattat (i alla fall från min sida) att Bambino har såna här roliga saker för sig =) Det tackar jag för! Kommer absolut att hålla koll på flera roliga erbjudanden och så vidare! Detta är nog dagens roligaste!

Kommentera här: