Meja kan..

Igår blev jag väldigt stolt över min lilla tjej Meja.
Hon visade igår att hon kan, från att ligga på mage, kan sätta sig upp på rumpan.
Sånt gör att mama-hjärtat smälter lite extra. Och på självaste morsdag också. Man blir tårögd.

Dessutom vinkar hon för fullt nu. Har väl gjort det i typ 2 veckor ungefär. Fast det är bara på hennes villkor. Man kan inte stressa fram det, utan är hon på humör så gör hon det.
Hon kan dessutom även klappa händerna.. Min lilla tjej klappar händerna. (Började denna helg)

Tiden går sjukt fort alltså. Jag hinner inte riktigt med. Men jag är sååå stolt över min lilla tjej. Går ju inte och beskriva riktigt hur man känner. Bara massa kärlek!

Just nu ligger mina två små älsklingar och sover. Så jag ska fixa tvätten. Disken är redan gjord för nu så..

Massa kärlek till alla mina älsklingar!!

1 anni:

skriven

åh hon är så duktig!! Dina tjejor är så smarta =)

2 Maria:

skriven

va kuuul.. Julius kan med sätta sig upp.. man blir såå stolt hihi. Vinka gör han me ibland men inte klappa händerna.. va duktig hon är :D

Kommentera här: