Höstmys..

Idag har varit lite av en höstdag känns det som. I alla fall vissa stunder. Lagom tråkigt men mycket mysigt.

Igår när jag och syster Anni var ute och åkte så passade vi på att svänga förbi hos våran svägerska Jessica för att hämta upp våran beställning av doftljus. Åh, så efterlängtade de var.
Denna beställning innehöll en doft av Vit Lilja. Den doftar mycket gott. Beställde även nån doftgrej man har i en plasthållare. Den sitter perfekt vid kattlådan kan jag lova =) Den doftar Mullbär. Vid nästa beställning ska jag beställa enbart Mullbärs ljus också. Doftar så underbart gott till hösten!

Så idag när jag och tjejerna tog oss till Ica Maxi innan maten så passade jag på att köpa blommor till mig själv också. Har ju inte ens fått nån blombukett av min make för att jag klarade körkortet. Men nu fick jag ju själv välja blommor så.. Tycker det är så mysigt med "levande" blommor.
Ska ta mig till växthuset och köpa nya krukor till de andra blommorna jag har. Sen får jag nog be mamma om hjälp att plantera om dem som jag vill ha omplanterade. Hon är ju liiiiite bättre än mig på det =)

Men i alla fall... Vi laddar upp inför hösten här hemma. Med tända ljus. Gör ni det?


Rosa rosor får förgylla vårat sovrum en stund framöver!
Även ett stort doftljus får lysa och sprida doft av Vit Lilja.


På väggen så får 3 stycken små doftvärmeljus med doften Vit Lilja lysa. Lagom mysigt och lagom god doft!
1 Anna:

skriven

Å, så mysigt du gjort det hemma :) Jag älskar verkligen hösten; tycker det är så mysigt när man får boa in sig och börja tända lite ljus igen :)



Får man fråga var ni beställt doftljusen från?



Ha en fortsatt trevlig måndagskväll o hoppas Vilja blir frisk o kry snart!

2 Anno:

skriven

hehe va roligt att du gör mys med sakerna du fått av mig =) riktigt roligt att de blir använda!

3 Erika:

skriven

Vad mysigt :)

Kommentera här: