Fredag!

Känns inte riktigt som fredag eftersom både maken och mamma är hemma (mamma som förövrigt fortfarande är däckad i förkylning, har legat mestadels på soffan denna vecka).
Men trevligt är det i alla fall =)

Förmiddagen spenderade vi hemma hos Mummi och Ukki. Mummi fyller år idag så vi var ju givetvis och där och firade. På Mejas begärna sjöng vi även Ja må hon leva (vilket tjejerna sjunger i stort sett varje dag..)
Blev köttfärspiroger till lunch och så tårta till fika. Så underbart gott så!



Tjejerna somnade i bilen så jag hämtade upp mamma, som snällt satt i baksäte i bilen medan jag sprang in i på både ÖoB och Willys i stan. I jakt på partyhattar till morgondagen. Fick dock inte med mig några hem, då de var slut på båda butikerna =/ Måste få tag på hattar.. Även om jag nu ska åka stan runt. Jag har ju lovat Vilja och Meja det. Även om jag nu måste köpa ingredienser till egna hattar.. Hattar ska vi ha!

Kilade in och gav Ninja mat och bytte blöja på henne och Meja och sen tog vi på oss (massa kläder) och gick ut i lekparken och lekte. Tjejerna var så glada. Ninja låg vaken en stund i vagnen innan hon slöt sina ögon för en lång vila. I strax en timme var vi ute. Sen tog vi oss till affären och handlade dagens middag.







Nu smälter vi maten. Kaffet är på väg att rinna ner och sen ska vi ta lite fika.

De stora tjejerna ska badas ikväll. Håret ska tvättas. Vilja ska även klippa luggen idag också. Den börjar hänga i ögonen lite på henne.

Sen ska jag gymma =) Maken ska få ta hand om Ninja, då hon säkert inte kommer sova vid 20 då hon sover ännu och somnade ca 14.00 =) Blir ett konditionspass ikväll. Promenera på löpbandet en timme ungefär.

Vad har ni haft för er idag då?

Dags för kaffe =)

1 anni:

skriven

Va på Ica maximal igår och dom hade jätte fina hattar. Trodde att du visste då du är stammis :p fina bilder :)

Kommentera här: