1 Linn:

skriven

Grattis!! Så roligt för er!

Vad mysigt med en liten hemma igen :)

Bara hoppas på en pojk nu då ;)

2 Anna:

skriven

Stort grattis till er! Tänk att jag hade exakt rätt på datum ;) Vi har spekulerat här hemma och jag var övertygad om att det skulle komma en bebis i slutet av augusti och valde min mammas födelsedag, den 31.a. Hehe den bebisen är nog telepatisk :D

3 Anni:

skriven

Så glad för er! Grattis! Säger som linn, får väl hoppas på en kille den här gången. =)

4 erica:

skriven

Grattis vännen till er båda=)

5 Kristina:

skriven

Ohhh va kul , får säga Grattis till er! Va mysigt med ett litet knyte igen...! Kram

6 Nadja:

skriven

Nämen!! Oj så skoj!! =) Grattis!

7 Katarina Jonsson ( Eijas kompis ):

skriven

Grattis till ytterligare en liten familjemedlem...vi ser fram emot när den lilla skorpan ser dagens ljus :) kram

8 Sanna:

skriven

Grattis till er! :) Massa kramar

9 Carro Adria o Devin:

skriven

Grattis familjen... mysigt med småttis igen.

Augusti toppen månad dessutom ;)

10 Linda:

skriven

GRAAATTIS!!! Gud va jag längtar! ;) det ska bli så roligt! Jag hoppas att allt går bra! Puss

11 Maria:

skriven

Stort grattis marie! Mys!

12 pia:

skriven

Näämen va skoj, jätte grattis till er =)

13 Åsa:

skriven

Graaattttis ! :)

14 Anna:

skriven

Grattis!!! Tänk, då hade jag ju rätt när jag spekulerade i att du var gravid för någon månad sedan :))

15 Mathilda:

skriven

Grattis! :)

Kommentera här: