Tack alla fina ni!

Jag tackar enormt mycket för alla fina kommentarer ni har skrivit. Både som kommentar här på bloggen, under blogg-länken på Facebook och så givetvis alla värmande sms som jag har fått under dagen. Det var värmt mig innifrån och ut. Tack snälla!

Nu väntar vi med spänning på ultraljudet som är bokat till den 30 mars. Känns som en evighet tills dess.
Sitter fortfarande i valet och kvalet om tjejerna ska få följa med eller inte. Många barnmorskor verkar inte gilla att man tar med barnen, andra bryr sig inte. Jag vet bara inte själv hur jag vill ha det ännu.. Ska suga på karamellen en stund!

Vi är nu i vecka 14 med andra ord (13+5) Så det går framåt sakta men säkert! Så jag kan ju lova att jag och maken fick oss en mycket speciell julklapp (nästan lite som bröllopspresent också)!

Tjejerna verkar mycket glada över Liten som ligger i magen. Det ska pussas (och pruttas) och klappas på magen i tid och otid =) Men jag älskar det så det gör inget.

Från positivt test till inskrivning gick jag ner 6 kg. Utan att kräkas. Inte illa pinkat det. Men mådde inte så jätte bra psykigt för det. Kändes ju liksom inte läge att gå ner i vikt då, när jag faktiskt inte har något att ta av. Nu har jag lyckligtvis gått upp 1,3 kg så det känns ganska okej ändå. Nu hoppas jag att det fortsätter åt rätt håll.

Denna graviditet är ju absolut inte som de andra två. Utan helt tvärt om. Nog för att ingen graviditet är den andre lik, men denna skiljer sig så jätte mycket från de andra.

Nu ska jag ta och sätta mig och plugga lite mera medan tjejerna varvar ner i soffan till Musses clubhus!

Kommentera här: