Redo för krasch i sängen..

Huja mig vad denna eftermiddag har varit effektiv.
Tyvärr märks det även på min rygg och min foglossning =(

Jag har städat, diskat, plockat och återigen tvättat. Har suttit ner i kanske 20 minuter nu. Ryggen värker men jag ser ett ganska så rent hem. Önskar dock jag kunde dammsuga och torka golven också, men tjejerna är lite för lättväckta för att dra igång den röda faran (dammsugaren..) Så det får avvaktas med tills imorn.

Syster Linn hämtar upp mig och Meja strax efter nio imorn så följer hon med som moraliskt stöd för mig och Meja till kirurgen imorn. Ska ta och packa skötväskan innan jag lägger mig. Nån muta måste jag ju ha med till Meja. Får bli påsen med Riskakor från SmåFolk och så en festis. Då kanske hon är nöjd under läkarbesöket.

Nehe.. Ta och göra det sista innan jag är helt redo för en krasch i sängen.

(Detta tråkiga inlägg blev det sists inlägget i Mars 2011)

1 Travel in Uzbekistan:

skriven

I’ll take some of your suggestions and try to apply them.

Kommentera här: