Halva dagen avklarad..

Nu har vi passerat lunch och tjejerna ligger förhoppningsvis i sina sängar för att sova idag. För jag behöver vila.

Natten var inte den lättaste. Meja bökade som bara den. Kan det kanske ha berott på att hon var övertrött under natten kanske? Det var mer som om hon gick i sömnen än var vaken. Jaja.. Natten är över och bakom oss och vi tänker framåt nu =)

Besöket hos ögonläkaren gick jätte bra. Vilja gillade inte alls dropparna, vilket jag kan förstå. Pupillerna blev hur stora som helst. Krockade med diverse saker i lekrummet. Lilla tokan min =)
Själva läkarbesöket tog ju typ bara 10 minuter. Kvinnan lös med 3 olika lampor i hennes ögon. Mer än så var det inte.
Denna skelning som Vilja har ska växa bort. Men vi blir givetvis kallade 1 gång om året nu med hopp om att det verkligen växer bort. Annars är alternativet operation för Vilja. Men det ligger lite längre fram i tiden som tur är!

Här hemma har vi varit ute. Tjejerna har lekt och jag solato ch löst korsord. Tvättat också. Solen steker och vinden ligger i så tvätten lär ju torka fort idag. Skönt det, för vi hade lite tvätt =)

Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka få lite sömn!
1 Nadja:

skriven

Skönt att både få lite sol och sömn..de skulle jag behöva..helst båda två samtidigt ;)

2 Nemelie:

skriven

Jag tror säkert att den kommer växa bort, den skelning jag hade var mer konstant tror jag. Men operationen var ju annars snabbt gjord.

Kommentera här: