Tisdag!

Natten gick bra ändå. De vaknade som vanligt 05.45 (tror de har en inbyggd väckarklocka just då) Går ju inte att stänga av den så de sover längre.
Men vi är pigga och glada!

Idag är det dags för dagis för mina stora stjärnor. De har längtat kan jag lova!

Jag och mamma hämtar upp min mormor och åker till Åsby Handelsträdgård i Hallstahammar. Det var länge sen jag träffade min mormor. Mormor blev riktigt glad när jag ringde. Det värmer hos mig!

I eftermiddag kör vi pepparkakshus tillverkning. Blev lite tokigt igår då tiden inte räckte till.

Vädret är inte det bästa men jag är på bra humör ändå :)
Ha en bra tisdag kära läsare!!

1 Maria:

skriven

åå åsby "växthus" skiit kul =) man brukar alltid hitta nått där :)



jaa du, man kan ju tro det, nästan så jag tror det själv ibland när man känner sig så här trött o sliten. men icke, ingen bebis på gång här inte :) nu vankas jul med massa gott o äta/dricka så bebisverkstaden ligger fortfarande nere haha :) Kram o ha en underbar dag =)

Kommentera här: