En trött mamma..

Det är en trött mamma som går och lägger sig nu.

Tjejerna har inte riktigt varit på sitt bästa humör efter förskolan idag. Ninja har dessutom gått runt och skrik-gnällt. Inte alls trevligt att lyssna på.

Att tankarna dessutom hann flyga runt i mitt lilla huvud när jag var uppe på sjukhuset för att besöka maken, som blev sen till operation vilket innebar sen från uppvak. Förtvivlad fru som inte hade nån aning om vart maken var i 1 timme. När jag väl fick pussa och krama maken släppte allt och jag fick huvudvärk!

Hämtade tjejerna hos mamma. Åkte hem och gav dem gröt. Läste saga och pussade dem alla tre god natt!

Hunnit göra rosa maränger inför Ninjas kalas på söndag.
Målat två krukor i brist på annat. Även om det nu finns massor att göra här hemma, men varken suget eller orken finns knappt.

Jag tar nya tag i morgon då jag förhoppningsvis får hem min make!

God natt!!

1 Linn:

skriven

Rickrd får krya på sig efter operationen och ta det lugnt själv nu. Kram

Kommentera här: