Dags för vår?

Våren verkar ju nu knacka på dörren, mer än bara för att gästa oss lite. Utan kanske för att stanna ett tag! Så att klä barnen är inte alltid lätt. Speciellt inte Ninja. Som för det mesta sitter still i babyskyddet eller vagnen.
Den overall som hon har nu. En brun (min lilla brunbjörn) börjar bli en aningen varm och hon är nästan på tok för svettig varje gång vi varit ute eller åkt bil. Så nu sitter jag och funderar på en vår-overall till henne. Vill inte riktigt ha jacka, då jag inte riktigt föredrar åkpåse i vagnen faktiskt.

Har kikat på den från Lindex och från KappAhl. Behöver klämma mer på dem och samtala med min make (om han nu tycker det spelar nån roll) Då har han i alla fall blivit tillfrågad =)
Har ni nån erfarenhet av overallerna?
Vi hade Lindex overall till Meja när hon var liten. Tyckte den funkade hur bra som helst. Men den på KappAhl är en aningen fiinare!
Så jag står i valet och kvalet nu liksom!!

Från Lindex:


Från KappAhl:
1 Johanna K:

skriven

Jag hade den från kappahl till Casper, tyckte den var riktigt bra o varm då den är stickad, men kanske inte så vindtät..kommer absolut att använda den till kommande bebis :)

2 Anni:

skriven

hehe jag har den från kappahl :P

3 Johanna K:

skriven

Jag hade den från kappahl till Casper, tyckte den var riktigt bra o varm då den är stickad, men kanske inte så vindtät..kommer absolut att använda den till kommande bebis :)

4 Malin:

skriven

Vi har haft båda två till Liv. Den från Lindex är kanonbra, då den är vindtät. Den från Kappahl är ju lite finare och passar också jättebra.. svårt val, jag köpte båda ;) Den från Lindex är dock urväxt nu! Kram

Kommentera här: