Emmaljunga Scooter 2.0 Polar Performance Black/Red

Igår blev vi med vagn igen. Den stundande förskolestarten för Ninja är på intågande (1,5 månader kvar). Och eftersom våra barn sover ute i sina egna vagnar på förskolan så vill jag ha en rejäl vagn som passar just för det. Och då passar inte riktigt Bugaboo Cameleon för det ändamålet. Så ny vagn fick det bli igår.

Vi valde en Emmaljunga Scooter 2.0 Polar Performance Black/Red.
Den verkar passa oss bäst, så jag hoppas att både vi och Ninja kommer trivas bra i den!



Vi har använt vagnen idag till Ninja och hon verkar trivas i den. Hon har sovit gott i den under sina 2 vilor under dagen. Ute i det härliga vädret (stundom fint i alla fall). Så några protester har inte kommit! Känns mest skumt för mig att ha henne frånvänd, då jag nästan till 99% haft henne vänd mot mig. Det blir snart en vanesak =)

Och vagnar i överflöd vill vi ju inte ha (i skrivande stund har vi 3 stycken, då vi valt att ha kvar syskonvagnen ifall det krisar ibland). Så nu är det dags att säga farväl till våran älskade Bugaboo Cameleon. Den har verkligen varit den bäst vagn vi haft och jag vill egentligen behålla den. Men känns så dumt! Nu får jag göra den i ordning och lägga ut på Blocket tänkte jag. Så sorgligt!

Lägger alltså till denna vagn i våran vagnsamling under de 4 år vi haft barn (nummer 11 i ordningen)
1 Malin:

skriven

Det blev en för oss också, fast en svart då A tyckte att den rosa var hemsk. Jag ångrar dock att jag inte tog den rosa, det var ju ändå jag som betalade! ;) Och jag tror inte man får byta vagnen när man väl tagit hem den :( Er färgkombo är supersnygg!!

Kram

2 Anna:

skriven

Vi hade en sån till Nikolina och var riktigt nöjda med den vagnen. Helt underbar att köra tycker jag och Nikolina satt väldigt bra i den. Tror ni kommer bli nöjda med den. Nu har vi tyvärr sålt den vidare för vi har inte plats för alla vagnar här hemma. Det är lätt hänt man blir en vagnoman har jag märkt :) Kram!

Kommentera här: