En perfekt dag!

Vi har verkligen haft oss en perfekt dag!
En härlig stund på Parken Zoi, där tjejerna njöt av både djur och karuseller! Ninja sa "tisse" (katt) till de flesta djur hon såg =)

Vi tog oss vidare ut till Sundbyholm för lite strandhäng! Och vågat vis så vågade Vilja lägga sig i vattnet. Ja, är det sista juni så ska man väl egentligen bada?! =)

Hämtade med oss pizza hem. Väldigt gott må jag säga.
Sen tryckte vi ihop oss i soffan med popcorn och filmen med Sean Banan! En film som inte alls var så rolig, men tjejerna gillar Sean Banan (därav hänger vi på Parken Zoo den 15 juli då han kommer dit).

Nattning av barn tog en evighet =/ Inte för Vilja dock som somnade på rätt fort. Meja däremot skulle sova utan blöja i natt. Vi får väl se hur det går. Ska lägga fram nya sängkläder åt henne ifall det händer en olycka. Men hon var riktigt glad. Pottan står bredvid sängen om det skulle vara något. Kanske är dags att inse att hon är en stor tjej nu.

Jag är helt slut efter en sån härlig dag. Så jag tänker faktiskt bädda ner mig strax! Nu dag i morgon! Då väntas dop för min gosebebis Elias!

God kväll på er!
1 Anna:

skriven

Vi var oxå på Parken zoo idag! och Sean Banan såg vi igår på dotterns önskan, tyckte den var asdålig!! :) - men hon tyckte den var så bra så hon såg om den en gång till i morse innan vi lämnade tillbaka den :D

Kommentera här: