Tjejkväll!

Vi tog oss en tjejkväll idag. Det var mysigt!
Bjöd över lillesyster på middag (fast hon trotsade på att få betala maten när vi handlade).

Jag dukade bordet lite extra fint för oss tjejer. Sånt behöver man ibland tycker jag! Mysigt!

Det blev tacos! Väldigt gott. Helt klart länge sen vi åt! Meja petade nästan bara i maten, det är inte vanligt. Men Vilja åt upp sin portion!

Pannacotta med bärsås fick bli kvällens efterrätt! Något som bara.. Ja, mums! Till och med tjejerna gillar denna efterrätt!

Vilja och Meja fick bada innan det blev lördagsgodis och film i soffan.
Meja somnade i soffan innan 19 men hon var ju trött eftersom hon lyckats vara vaken hela dagen!
Vilja fick krypa ner till sängs runt halv åtta!

Anni promenerade hem vid åtta. Så skönt att ha lillesyster nära. Känns så helt på något vis!

Ninja bökade länge och väl innan hon äntligen somnade.

Jag njöt av en kopp kaffe i köket. I ljuset av antikljus. Så mysigt. En avkopplande start på kvällen! Nu ligger jag nedbäddad i sängen och kikar på Gladiatorerna. Inte riktigt min grej, är väl därför jag bloggar istället =) Men det får duga att somna till!

Imorgon är en ny dag!
Tack för idag!

1 Anni:

skriven

Tack själv! :) det va riktigt mysigt <3

2 Rickard/hjärtat/gubben/älsklingen:

skriven

Hej älskling!! Jag vet att du har fullt upp mest hela tiden. Men jag saknar dina statusuppdateringar!!



Puss puss baby!!

Kommentera här: