Fix och trix

Sitter på jobbet med två timmar lite drygt kvar att jobba. Är väldit lugnt och jag ser ut genom fönstret att det börjar mörkna till sig lite. Så tråkigt när det är mörkt när man åker hem.

Men hem ska jag inte idag. Utan jag ska plocka upp mamma och min brorsin Max. En vända till Tuna Park för inköp av present till Max ska göras. Lättare när han får välja själv.

Därefter blir det lite diverse inköp och fix inför helgen kommande kalas. Alla Mejas vänner ska ju få en liten godispåse med sig hem. Precis som Vilja vänner fick (det är exakt samma bjudna gäster) Vilket blir 16 påsar med lika gott, 2 stycken påsar med annat innehåll för Ninja och Liv. Dessutom 3 stycken små påsar med majskrokar, då det är små barn som inte har "åldern" inne för "godis".

Sen ska jag ta mig en sen fika hemma hos min vän Sanna. Ska bli väldigt tervligt, då det var länge sen det bara var hon och jag typ.

Tjejerna kommer att ha lagt sig när jag kommer hem idag, men det får jag ta igen i morgon då maken ska iväg på kvällen och så där.

Men nu ska jag hålla på lite till här på jobbet innan jag stänger ner för dagen. Återstår bara 1 ½ arbetsdag kvar på denna vecka, då vi stänger kontoret redan klockan 13.00 på fredag!

Kommentera här: