Nyårsafton

Idag är det den sista dagen på år 2013. Ett år med mycket motgångar, men även en hel del medgångar också. Men den summeringen får jag ta nån dag då jag har mer tid.

Just nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe köket. Resten av familjen sitter i vardagsrummet och tittar på film. Disneys Cars som just nu går på 7an.

Jag ska snart ge mig av till affären med mamma och Linn. Köpa maten till kvällens trevligheter. Mamma och syster Linn med familj kommer nämligen över till oss och äter en tre-rätters middag och skjuter några få raketer för att barnen sen ska kunna sova vid klockan sju/åtta. Det blir ett alldeles perfekt nyårsfirande för oss med barn. Dessutom blir det nyktert. Maken min ska köra några kompisar vid tillfällen, och så får vi se om jag beger mig ut på vägen också. Det beror helt på behovet (och mammas lust/ork till att vara barnvakt). =)

Hur firar ni in det nya året?

Nu ska jag återgå till mitt kaffe och göra mig klar för att möta in det nya året. 2014!

Kommentera här: