Torsdag

Det har varit en ledig dag för mig idag. Och jag har då lyckats hinna med massor.
Började med att lämna Vilja och Ninja på förskolan. Meja är fortfarande inte bra i andningen. Blir galen! Men pigg som tusan. Hon blir dock "hög" av medicinen, så skulle behöva springa nått maraton eller så.

Jag, maken och Meja for in till syster Anni för att putsa fönstrena i deras gamla lägenhet. Den nya tjejen skulle få flytta in idag, så det fick gå väldigt fort. Men som tur är var de få fönster så det gick väldigt fort. Maken och Meja hjälpte till så gott de kunde.

Lämnade av maken och Meja hemma. For till Bamses och hämtade lunch som jag tog med ut till Sanna, och lilla Milton. Så härligt att bara få sitta ner och prata med massa.

Lagom sen därifrån sprang jag till förskolan, men sällskap av min fina Carro och hennes barn. Hämtade hem busarna och så fikade vi ihop. Så trevligt. Vilja och Meja blev väldigt glad över att Adria kom och lekte hos dem. Jag och Carro passade dessutom på att boka in oss på ett Easy Spinning pass på Actic på måndag klockan 18. Bara hoppas att vi inte kör ihjäl oss under passet bara. Är lite nojig då jag aldrig i hela mitt liv deltagit i ett spinningpass. Är det tungt? Det står enkelt på deras sida, men det vet man ju inte hur man ska ställa sig till.

Efter dagens middag for jag in till Panduro för att hämta en vara som jag beställt. I morgon ska den göras i ordning och när allt är färdigt så ska ni få se resultatet.

Barnen är nattade och maken är på gymmet. Så här hemma blir det återigen en lugn kväll framför tv.n förmodligen. I morgon väntas en ledig fredag men hela familjen. Ska bli riktigt härligt! Planerar en mysig middag i alla fall!

Nu ska jag plocka reda på lite leksaker här i vardagsrummet innan jag lägger mig raklång i soffan!

Kommentera här: