Valborg

Trevlig valborg kära läsare!

 

Idag är jag trött och har en aning träningsvärk i både mage och insida lår.
Men tjejerna ska till förskolan idag. 9-14, vilket innebär att Ninja inte ska sova efter lunchen idag. Så idag ska vi cykla till förskolan. Vilja och Meja på egen cykel och Ninja får sitta bak på min cykel. Som hon längtat efter att få cykla till förskolan! Får ju självklart cykla hem sen också!

Själv ska jag försöka få ordning här hemma. Försöka planera in nån trevlig valborgsmiddag till familjen. Vilja säger tacos och Ninja säger pizza här bredvid mig när vi pratar dagens middag, men något trevligare vill jag nog ha!

Kaffet är uppdrucket så nu ska jag försöka få ordning på mitt hår. Blir alltid Bad Hair Day när jag somnat med blött håt! Tacka gudarna för plattången!

Kommentera här: