När moster Linn handlar

Tjejernas moster Linn har två pojkar. Mina älskade gudsöner Lucas och Elias. Så hon köper ju kläder till pojkar jämt och ständigt! Så ibland tycker hon att det är lagom mysigt att få springa runt och köpa kläder till tjejerna också.

Som när de va i London sist. Tror nästan på snudd att hon hade köpt mer kläder till mina tjejer än till sina egna pojkar. Men jag hindrar henne inte. Vill hon så vill hon.

Nu hade hon suttit på kikat runt lite på nätet och handlat lite till tjejerna. Så idag kom hon med en redig leverans till tjejerna!

 
Vilja och Meja fick 6 plagg var. En varsin klänning hade tydligen blivit slutsålda så de fattades i leveransen tyvärr. Men Ninja fick därför 7 plagg, då inget att hennes del var slutsålt.

Moster Linn fick klä tjejerna i vardagsrummet, medan jag, Henke, pojkarna och mamma satt i köket och väntade. Så fick tjejerna gå modeller för oss med sina nya kläder. Tror både tjejerna och Moster Linn var nöjda för de nya kläderna på tjejerna.

Jag och maken tackar så otroligt mycket för de fina kläderna som tjejerna fått. Blir så fint att sätta på dem nytt nu när förskolan och förskoleklassen börjar! Tusen tack Linn ♥

Kommentera här: