Vi firar en underbar 70åring

Idag ska vi fira en underbar 70åring. Nämligen allas vår Mummi!

Mummi, som är Rickards mormor, finns för honom, för barnen och för mig. Det är något som betyder väldigt mycket för mig. Den starka kvinna, trots sina krämpor, ställer upp i vått och torrt! 

Det går egentligen inte att beskriva Mummi i ord. Hon måste upplevas!
Hon är en av två äldrekvinnorna i min omgivning som jag ser upp till, för hon delar samma plats som min egna mormor!

Så efter jobbet hämtar jag upp maken på sitt jobb, tjejerna på fritids och förskolan, låter tjejerna byta om, så åker vi direkt ut till Mummi och Ukki och firar denna underbara kvinna! För underbar är bara ett litet ord om allt hon är!

Gratulerar Mummi (Eila) på din dag! Vi ses i eftermiddag sen älskade du!

 

Kommentera här: