Mysigt på jobbet

Lagom till förmiddagsfikat tog jag fram tårtan som min syster hade bakat åt mig.
Jag ville ju bjuda på något som tack för den här tiden.


 
Tårtan uppskattades väl av mina kollegor. Jag som är galen i tårtor tycker ju att alla tårtor är goda,
men denna var något utöver det vanliga! Mums!


Som tack för den här tiden fick jag en fin bukett av mina kollegor. Och ett kort. Kortet har jag inte lyckas läst ännu då det sitter fasttejpat i buketten. Men det ska jag läsa så fort jag kommer hem!

 
Är otroligt tacksam för den här tiden jag fått arbeta här i Eskilstuna. Det har gett mig mer erfarenhet i yrket som samhällsvägledare och gett mig mer kött på benen som samhällsvägledare. Och jag tackar verkligen både mina kollegor och mina chefer (då jag haft två stycken) att jag fått chansen att jobba här, för och med dem!

Nu ska jag jobba den sista timmen ungefär, innan jag ska iväg på nästa grej, för att sen iväg på nästa grej! 
1 Linn:

skriven

Jäkla snygg tårta det där! ;)

Svar: Ja visst är den Linn :)
Marie

Kommentera här: