24 timmar semester

Vi lyckades få ihop 24 timmar semester hemifrån! Det har varit riktigt skönt!
Vi hade ställt klockan på 07.00 så vi skulle hinna med att äta frukost innan vi for iväg till Kolmården. Mummi hade frukosten på bordet när vi kom in från husbilen. Smakade riktigt gott!
Efter alla morgonbestyr så kom vi iväg strax innan klockan 08.00. Dock för att hinna tanka och möta upp farmor och farfar!

Sen bar det iväg! Tjejerna verklgien njöt av tiden på Kolmården. Visst var det lite gnäll om trötta ben och så, men inget som faktiskt störde oss!

 
Vi fick flyt nog smita in på första föreställningen på Delfinshowen, där piraten i entrén sa att det fanns ståplatser, men kan nog nästa tycka vi fick riktigt braiga sittplatser istället! Så ingen kö, bara glida in för våran del idag! Sånt gillade vi massor! Vilja, som tjatade genom hela föreställningen att hon också ska jobba med delfiner när hon blir stor. Hon älskar verkligen djur av alla dess slag!


Tyvärr fick vi stå i strax runt 45 minuter i kön till safarit. Med en trött Ninja tog det hårt på mina axlar och rygg så hon fick sova gott hos farfar tills vi kom in i gondolen. Då vaknade hon och var hur pigg som helst!

 
Jag är så otroligt tacksam över denna dag! Njutit och verkligen känt lyckorus av att få vara med min älskade familj. utan några som helst måsten! För mig är min familj det finaste jag någonsin kunnat få!

 

 

 

 
Och jag är otroligt glad och lycklig över att ha så fina svärföräldrar i mitt liv. Likså äldre svärföräldrar. Som alla ställer upp i vått och torrt! 

Tusen tack för idag! Detta ska jag leva på länge ♥

Nu har vi landat hemma sedan ett par timmar tillbaka. Tvätten är igång, diskmaskinen är igång och så bakar jag bullar denna kväll också. Allt för att hinna med inför kalaset på lördag!
Tjejerna sov ju tyvärr i bilen på väg hem också, så de är ju inte ett dugg trötta. Så nu sitter de och kollar på Vilddjuren (passande nog efter en dag på zoo) och jag hoppas verkligen att de är trötta snart så vi kan gå och sova!

Kommentera här: