Trevligheter igår gav mig huvudvärk idag

Kvällen igår hos Fredde och Jennifer var verkligen lyckad! Hade så trevligt med Jennifer och Carro och så alla pojkar! Länge sen jag skrattade så mycket tror jag!

Huvudvärk idag blev ett faktum. Men det gör inget.
Jag har ändå lyckats flyttstädat mormors lägenhet tillsammans med min svägerska på förmiddagen. 
Fick i mig en stor sallad innan maken tog med mig och tjejerna till Tuna Park för inköp av nya tights och tröjor till barnen. De blev så nöjda så!

Blev avläppta hemma och maken tog mamma och min bror med sig och åkte och handla. Tacos på kvällens meny! Som jag längtar efter mat just nu!
Barnen var ute en stund, men tyckte de var lite otrevliga mot kompisarna på gården så då fick de gå in. Vi har besök av brorson Max här hemma. Fast tjejerna är inne på varsitt rum och städar.. Lite nya planer här hemma som vi kanske ska ta och slå slag i saken! Maken har ju trots allt gått på semester!!

 
Jag ligger i soffan och bloggar. Datorn är nämligen inkopplad i tv.n och jag orkar inte ta loss den just nu! Ganska skönt att ligga i soffan och skriva också! 
Men nu ska jag bege mig ur soffan och göra i ordning i köket så vi kan laga mat när gänger kommer hem med alla varor!

Kommentera här: