Kaffe och morgonblogg

En ledig måndag.
Jag sitter i köket och dricker en kopp kaffe medan jag skriver detta inlägg.
En lagom lugn start på denna dag!

 
Tjejerna sitter och ritar, kanske inte allt för lugnt, men de är sams i alla fall.
De väntar nog på frukosten skulle jag tro!

Vi har faktiskt inga planer för idag. Vilja och Meja vill ut och cykla, men vädret här hemmaär inte det allra trevligaste. Har inte tittat på väderprognosen så jag har ingen aning om hur resten av dagen kommer att vara heller!

Ikväll är det hot om gymmet. Vet dock inte om det ska förbli ett hot eller om jag ska göra hotet verkligt. Maken min ska nämligen fixa min bil efter jobbet. Nya tändstift och byte av däck ska ske. Så det visar sig hur lång tid han tar på sig med bilen, om jag kommer iväg till gymmet eller inte!

Nu ska jag börja runda av här vid datorn och duka fram frukosten snart!
Ha en bra måndag kära läsare!

Kommentera här: