Alldeles för tidigt

Denna morgon startade alldeles för tidigt enligt mig. Jag lär behöva leva på kaffe och annat uppåt piggande under dagen!

Den undre klockan på bilden visar när Ninja vaknade och kom in till oss i morse (i natt). Den övre klockan visar när jag fick kliva upp. Så jag fick i alla fall ligga kvar i sängen och blunda, men att somna om var omöjligt!
(Det är ju tur att skärmen visar en snygg kille så jag inte blir allt för sur när jag måste titta på klockan tidigt!)

 
Maken hade i alla fall varit underbart snäll och gjort i ordning kaffe innan han gick till bussen, så jag hade det klart när jag klev upp.

Nu sitter vi här. I köket som vanligt. Jag dricker kaffe här framför datorn och Meja och Ninja leker med pärlor. Vilja rörde sig lite så hon är nog uppe snart hon också.

Förskola, fritids och arbete innan denna familj tar helg ca klockan 13.30 (maken blir dock kvar en stund på jobbet då företaget skulle bjuda på grillade hamburgare..) Älskar vardag innan röd dag!

Kommentera här: