Kalas på gång

Nu börjar det bli dags att fixa inför Mejas kalas. Nog för att det är en månad kvar, men inbjudningar ska ut och det ska hinnas svaras och så ska allt köpas, bakas och fixas. Så det är lika så bäst att vara ute i god tid.

Idag innan frukosten började jag och Meja prata om vilka hon vill bjuda. För det är ju hennes kalas.

 
Kusinerna är ju ganska så självklara. När denna bild togs så hade jag inte hunnit skriva din kusin Devin, men han är ju självklar han också!
Sen har Meja rabblat upp många kompisar. Faktiskt mer än vad Vilja rabblade upp. Så totalt 27 barn, med Meja själv och hennes systrar. Det är i och för sig bara 3 mer än Vilja. Men ändå.
Sen är det ju inte säkert att alla kan komma heller. Men de blir bjuda i alla fall!

Nu längtar hon kan jag lova. Så jag måste väl iväg till Panduro och köpa papper så jag kan fixa med inbjudningskorten och så.

Kommentera här: