Tack veckan för att du ger mig fredag

Helgen är snart här.. Och den är väldigt efterlängtad!
Jag har bara blivit tröttare och tröttare att behöva kliva upp på morgonen.
Helgerna är det inget problem att kliva upp klockan 06.00 med barnen, men när maken står och drar i min fot och säger att frukosten är färdig klockan 06.00 en vardag. Då är jag hur trött som helst.

Men först ska denna arbetsdag bli överstökad också.
Igår var dessutom första gången, på säker länge, som jag inte kunde koppla av arbetet hemma. Det var något störande på något vis. Liksom låg och grodde i huvudet, vare sig jag ville eller inte.
Men jag ska klara av detta också. Så gott jag kan i alla fall.

Har påbörjat dagens to-do-list här på jobbet men längtar redan fram till lunch.
Det går sakta, men det går framåt!

Ha en fortsatt trevlig fredag kära läsare!

 

Kommentera här: