Det gäller att vara positiv

Det här med att kliva upp klockan 05.30 varje morgon är inte något jag föredrar. Men med rätt inställning så går det ändå ganska lätt ändå!



Just idag ser jag fram emot att de river klart ställningen ute på vår uteplats. Så jag kan rensa upp i min rabatt. Lägga plattor och bygga ett litet förråd (okej, läsa att maken min ska lägga plattor och skruva ihop ett förråd). Höstblommor ska funderas ut och planteras.
Ja, allt hinns ju inte med idag. Men jag kan ju alltid börja!

Nu ska jag fortsätta min dag. Snart är det eftermiddag. Maken ska iväg och bygga pooldäck hos din kompis.
Mamma/mormor kommer på middag och förhoppningsvis ska jag orka mig iväg med alla tre tjejer och köpa nya gympadojor! De slits väldigt snabbt just nu!

Jag hoppas att ni får er en härlig måndag kära läsare!

Kommentera här: