Det blir bättre..

Det har varit en tung period för oss den senaste tiden. Men nu blir det ljusare och allt känns betydligt mycket bättre!

 

Meja avslutade sin medicinering imorse, för urinvägsinfektion. Det glada, pigg, matglada och busiga tjejen är äntligen tillbaka och vi kan lägga alla tokiga tankar bakom oss. 


Vardagarna har fyllts med arbete, vilket jag absolut inte klagar över. Det har känts jätte bra att få arbeta nästan heltid för en stund. Får hoppas att arbetstiderna fortsätter att fylla min vardag.

Helgerna fylls med hockey. Både lördagar och söndagar. Lördagar är det ju självklart hockeyskola för Viljas del. Söndagar är det tjejhockey, som även Ninja har börjat vara med på. Visst, så är hon ju långt ifrån de andra tjejerna. Men rackarns vilken utveckling hon också har gått igenom den senaste tiden. Meja håller sig fortfarande på läktaren eller så stannar hon gärna hemma hos mormor så fort familjen åker på hockey. 

Denna arbetsvecka lider mot sitt slut. Idag blir det till att besöka frisören för att få bort lite slitna toppar. Ska bli riktigt skönt! Fredagsmys med familjen ska inhandlas. För att sedan ha en underbar helg!

Det blir som sagt bättre. Vi blickar fram mot en härlig vår som är fylld med både det ena och det andra!

(Jag tackar mina trogna läsare som tittat in här, även fast ingen uppdatering är gjort!)
1 Oslofru:

skriven

Så skönt att slippa den dumma urinvägsinfektionen :) Hoppas du får en fin helg!

Svar: Tack så mycket! Dottern hade gått med den i 1,5 månad så det känns riktigt bra!
Jag hoppas du också får en fin helg!
Marie

Kommentera här: