Matlådor, jobb och träning

Idag är en riktigt effektiv dag.
Har redan lyckats skriva i ordning en intervju som jag fått på mejlen. Har fått en till som också måste skrivas rent, vilket får ske efter lunchen.

Matlådor till denna dag har jag också  lyckats få ihop (under tiden jag skrev intervjun). 
Kyckling med bulgur och broccoli blir både lunch och middag för min del idag.
Kesoplättar blir till mellanmål och fluff blir tills kvällsmålet!

 
Har dessutom bokat in en gyminstruktör på Actic Kungsgatan klockan 13.00. Sen hem och fortsätta jobba för att sedan hämta tjejerna ca 15.00 för att köra ut dem till Mummi och Ukki innan jag ska vara tillbaka till kvällsjobbet!

Men jag känner ändå ett lugn. Det kommer gå hur bra som helst!
Nu måste jag fortsätta eftersom jag ändå har ångan uppe!

Kommentera här: