Don't tell the girls

Lägger fingret på läpparna och säger: Don't tell the girls.. För jag har nämligen köpa biljetter till Marcus och Martinus konsert i Stockholm, 11 februari 2017.


Maken upptäckte tidigare att grabbarna skulle komma till Globen och han lovade att köpa biljetter till familjen så fort de släpptes. Idag påminde jag honom att det var dags, och han ringde och sa att han suttit i kö i 45 minuter på att få köpa biljetter via telefonen, men utan att lyckas. Då tyckte jag att jag kunde göra ett försök på datorn istället. Så medan jag satt där i kön och gick jag tillbaka till startsidan och såg då att det hade släppts en ny konsert tidigare samma dag. Så jag ställde mig i kö där istället. Om jag nu ens stod i kö för allt gick så fort så helt plötsligt så hade jag 5 biljetter bokade och betalda i mitt namn.

Nu ska vi bara bokat ett hotell också, så blir det en härlig familjehelg tillsammans. Bara vi! Det ser jag fram emot!

Ska bli så spännande att se tjejerna reaktion när vi ska dit. För vi tänker inte säga något fören det är dags.
Vi har ju varit granne med Globen tidigare, då vi var på Hovet och tittade på ishockey. Då var de lagom imponerade över den stora byggnaden.  

Sist jag var i Globen var för 16 (?) år sedan. Då såg jag min första (ändå hittils kändis-) konsert tillsammans med några kompisar. Vi såg Westlife. Satt lite halvdåligt till men kunde ändå njuta av konserten.
Nu är det dags för tjejerna att få njuta, lite bättre platser också för den delen. Och det gäller ju bara att få oss vuxna att kunna hålla tyst också. Det är såååå långt till februari!

Så Livet efter 30 innebär att sitta med barnen på en pojkbandskonsert i Globen. Det är lycka det ♥
 

Kommentera här: