God morgon regniga måndag

Visst blir man lite deprimerad av det gråa vädret?! I alla fall jag. En värre blir det när man går hem igen efter lämning av barnen och sätter sig. Att vara ensam är inte min grej. Inte allt för långa stunder i alla fall.

Men jag har percis fått i mig lite frukost. Skulle egentligen åkt iväg och ätit frukost med en vän, men hon fick förhinder lagom till att vi skulle träffas, så det fick bli en frukost i min ensamhet istället.


Men rosorna jag fick av min kära maken i fredags livar upp stämningen lite grann här hemma må jag säga!

Tyvärr får jag ju även lyssna på tvättmaskinen och torktumlaren nu när frukostdejten blev inställd. Hade ju startat det för att slippa höra det. Fast om jag bäddar ner mig i soffan och sätter igång nån film på Netflix/Viaplay så hör jag ju den inte ändå.

Det är bara just nu det är så himla tyst! Det blir bättre, sen!
Ha en bra måndag kära ni!
 

Kommentera här: