Menemme Suomi

Så gott som allting är packat och klart. Så när som på hygienartiklar och Mejas mediciner. Men i övrigt är vi redo att fara mot Finland och lite semester i stugan en vecka.


Imorgon vid 07 snåret sätter vi oss i bilen och åker mot Finland. Vi stannar till i Umeå och sover på hotell över natten innan vi fortsätter våran färd. Enligt Google Maps är det 127 mil enkel resa. Blir skönt att dela upp färdet på två omgångar. Tidigare har vi ju kört över natten när tjejerna har sovit, men det är bra tungt för oss vuxna också. Så tjejerna ser fram emot en natt på hotell.

Hemresan sker ner över Finland och båt, med Viking Line, över till Sverige nästa vecka. Även det ser jag fram emot då jag inte gjort den resan tidigare. Så tjejerna och jag är lite spända. Tur att vi har GPS så jag också kan köra ifall Rickard vill sova en stund.

Även om jag nu har interner i Finland också så lär det nog inte bli så jätte bra uppdatering här. Eller så är det kanske det blir så. Men då via appen, och då vette tusan hur inläggen blir. Men det visar sig!

Nu ska vi i alla fall ha lite semester på semestern!

Ha det så gott kära läsare!!
 

Kommentera här: