I'm going to London baby

Imorgon vid den här tiden sitter jag på flyget på väg att landa i London tillsammans med min syster Linn.


Det är en 30års present från min syster. Som sen min mamma och min kära make har varit med att fixa med.
Jag fick veta detta dagen innan min 30årsdag. Då vi stod utanför polishuset och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra. Trodde en familjemiddag var inplanerad den kvällen då maken hade antytt det. Men istället var det pass som skulle fixas. Och då fick jag veta att jag skulle till London. Kan lova er att det kom som en chock för mig.

Men min syster, min make och min mamma hade planerat detta sedan innan nyår. Hur de nu har lyckats hålla den hemligt för mig är obegripligt eftersom jag har ett sånt hemskt kontrollbehov. Men jag är imponerad av dem.

Det blir shopping och Mamma Mia musikalen i London under de tre dagar vi är där. Och sen får vi helt enkelt ta det som det kommer. Linn har ju tidigare bott i London under ett år då hon var au pair där hos en svensk familj. Men själv har jag bara landat där sent en kväll och sedan tagit tåget vidare till Hastings. Så det blir London för första gången kan man ju säga.

Jag är nervös och spänd inför detta. Ser verkligen fram emot det och dessa två veckor har varit jätte långa tycker jag. Och ändå är allt inte packat ännu heller. Men det är tur att jag tog kompledigt idag för att kunna fixa inför det sista med allt jag måste fixa med. Sen väntas middag med familjen ikväll för att sedan lägga sig tidigt.

Imorgon/inatt kommer Linn och hämtar mig klockan 02.30 för vidare färd mot Nyköping där flyget avgår 06.00 typ.

Så trevlig weekende kära läsare. Tror knappt jag hinner in här innan jag somnar ikväll! Men lär berätta en hel del om resan när jag kommer hem sen!
Kram på er ♥
 


Kommentera här: