En gräsänkas dagbok del 4

Helt klart våra bästa skapelser ♥

Jag och tjejerna tog oss ut till Sundbyholm för lite fotografering. Det var ju ett underbart väder, ja tills solen ville försvinna. Men vi var ju inte ensamma om att tycka det, så någon bra plats i bokskogen fick vi inte. Men vi fick till en bra plats vid en liten bro över en bäck.

Jag låter några av bilderna tala..

 

 

 


Tjejerna trivdes framför kameran. Ninja, sprallig som tusan, fick till några miner. Tjejerna valde själva hur de ville stå och göra på fotona. Så spontant för dem också.. Men tyvärr hann ju solen försvinna innan vi var klara och batteriet till kameran tog slut, och självklart låg ju det andra hemma på laddning. Typiskt sånt där spontant jag fick för mig. Men nu vill jag ju ut igen och ta mer fina bilder på barnen.

Så efter en timme åkte vi hem och värmde oss med varm choklad och toast. Nu är det soffläge och den stora skålen med lördagsgodis. Det blir en bra kväll.
 

Kommentera här: