Dagens tjejer

(det var länge sen den kom upp ett dagens tjejer-inlägg) (kategorilänk)

Idag fick alla tjejer ha på sig sina tröjor som deras mormor köpte i fredags på Cubus (adlink)
När jag "syskonmatchar" (vilket jag sällan gör) så gör jag helst inte det med samma färg men samma modeller tycker jag passar fint. I detta fall har tjejerna en varsin peplumtopp i olika möster och fäger.
Men alla tre fick svarta byxor till och de var riktigt glada och tacksamma över att de fått en varsin tröja av mormorn, så när jag tog kortet så bad Vilja mig att skicka den till mormor som ett tack. 

Så får hoppas nu att tröjorna är fortsatt fina när de kommer hem från fritids och förskolan också.
Har blivit ett par förstörda tröjor i samband med lov och all dess pyssel tjejerna gör. 
 
1 Days by Johanna:

skriven

Oh så fina de är :) Jätte fina tröjor :)

2 Veronica Möller:

skriven

Så fina dom är! :) Kram! ♡

Kommentera här: