Happy B-day baby sis

Idag fyller min älskade lillesyster 29 år!

(så lika men ändå så olika)

Det firade vi med lite middag och fika tillsammans. Systrar med barn och mamma.
Skönsång fick hon såklart av alla barnen innan vi satte oss och fikade. 
Från oss fick hon en uppsättning smycken. Enkla, stilfulla men riktigt snygga.

Jag ska vara den stora systern som hon behöver, men ibland så blir det tvärtom.
För jag behöver henne! Ofta!

Bandet mellan oss är obeskrivligt. Och det är jag tacksam för!

Återigen Anni..

Grattis på din dag baby sis!

Jag älskar dig! ♥
 

1 Days by Johanna:

skriven

Grattis till din syster. Härligt med ett sånt band till varandra. Hade det med min stora syster innan hon träffade sin fru sen sket det sig lite och vi hittar nog aldrig tillbaka dit igen :(

Ja jag förstår hur du menar i din kommentar. Men det är så många som inte besöker den andras blogg utan bara svarar i sin egen, det är tråkigt, då kan man inte förvänta sig massa besök heller.

Vad synd du inte får så många kommentarer, det är ju så kul. Du är värd det, du har ju en bra blogg!

Kommentera här: