Min lilla påskkärring

Idag fick maken lämna en alldeles underbart söt liten påskkärring till förskolan. 

 
De skulle nämligen ha påsklunch på förskolan idag och Ninja ville så gärna vara påskkärring. Så personalen skrev upp på tavlan att man fick vara utklädd om man ville. Så det blev klänning och smink för Ninjas del idag och hon var riktigt lycklig när hon gick till förskolan.

 
Sen om hon ser ut såhär när hon kommer hem kan jag ju inte svara på. Efter en hel dags lek så är väl sminken utkletat på hela kinderna och förklädet nedpackat i väskan eller så. Men huvudsaken är att hon har roligt idag. 
Jag följer ju dessutom förskolans kök på istagram så jag tyckte nog maten så god ut! 

Idag får maken dessutom hämta tjejerna då jag strax ska bege mig in till stan på möte. Hade totalt glömt bort det så maken fick ringa och ändra tjejernas tider. Men dte gör inget.. Sen väntar 5 dagars ledighet! Det ska bli skönt!
 
1 Annsoh:

skriven

SÅ SÖT :)

2 Annsoh:

skriven

SÅ SÖT :)

3 M K:

skriven

Jag såg att min brorsdotter också var utklädd o sminkad idag till dagis.

4 M K:

skriven

Jag såg att min brorsdotter också var utklädd o sminkad idag till dagis.

5 Days by Johanna:

skriven

Så söt! Hoppas mötet gick bra.

Haha ja vi brukar skämta här hemma att det är tur han är söt när han trotsar

6 Miss Baby Peaches:

skriven

Men vilket sötnos!

7 Veronica Möller:

skriven

Så himla fin hon är! :) Kram! ♡

Kommentera här: