Syskonkärlek

Jag är lycklig lottad över att ha sån underbar relation till mina systrar. Band som är obrytbara. Mina systrar!
Denna helg har jag dessutom fått tiden att få umgås med mina systrar. Tid som behövdes!

Storasyster Linn kom hit i fredagskväll (efter ha hämtat mina två tjejer i ishallen). Vi drack alkoholfri cider i vinglas, åt ost på kex och vindruvor. Pratade om allt mellan himmel och jord. Bara såhär härligt avslappnat. 

 
Igårkväll kom lillesyster Anni hit när tjejerna var nästan nattade. Vi tog oss en varsin cider i köket samtidigt som vi spelade lite sällskapsspel. Vi skrattade så vi tjöt av vissa frågor. Vi kanske inte är något geni men roligt var det i alla fall. Fler spelkvällar ska vi i alla fall ha. En cider räckte gott och väl till spelet och sen gick Anni hem. 

 
Precis så som jag behövde. Låg i sängen efter 21 och sov nog strax efter 22. 

Imorse blev jag sen upphämtad av Linn och vi for iväg och åt en riktigt god hotellfrukost på Comfort Hotell. Som jag har längtat efter en stor hotellfrukost. Så idag fick det bli fyra vändor till buffén för att äta mig riktigt mätt.

 
När jag sen kom hem var jag absolut inte sugen på att ens tänka på lunch. Fick i mig lite av lunchen, mest för att barnen skulle se att jag faktiskt åt jag också. Men mer än så var det inte. Lär helt klart bli fler sådanna frukostar inom sin snara tid. För det borde man få unna sig ibland!

Idag har dessutom Anni ställt upp och vaktat Meja då Ninja åkte hem till en kompis från förskolan och Vilja hade sin sista hockeyträning med team 07 efter lunchen. Men Meja och Devin har lekt bra tillsammans så det hade gått så lätt så. Men för mig betydde barnvakten väldigt mycket!

Så för mig har den här helgen bestått av syskonkärlek ♥
Mitt hjärta är fullt med kärlek och en ny arbetsvecka väntar runt hörnet. 
Mer syskonkärlek behövs alltid ♥ Så en systerdag är lite lätt planerad och det ser jag fram emot!
 

Kommentera här: