Världens bästa sms

Ja, följande bild är helt enkelt världens bästa sms. 

Jag har gjort något gott för en annan människa. Det får mig att må så bra!
Någon människa får på bra på grund av mig. Det är en alldeles fantastisk känsla.

Den lär sitta kvar ett bra tag till!

Det behöver jag dessutom. Just idag. Meddelandet kom när jag precis behövde det!
Idag nalkas det lunch med Karin om en stund. Jag flexade ut efter vårt APT idag. Kände att jag behövde det. Även om det blev så bra som det bara kunde bli för mig. Men mer om det vid ett annat tillfälle!
Hämtar upp mamma på jobbet när hon slutar halv ett. En sväng til Tuna Park för att köpa en klänning till Vilja!

Kvällen spenderas på skoldisco med Vilja. De andra två följer med sin pappa på företagshockey. Han ska i och för sig spela. Men tjejerna känner sig ju som hemma i ishallen och roar sig själva riktigt bra där!
 

Kommentera här: