Änglar på vift

 
Änglar på vift i Södertälje. 

Jag sitter på hotellrummet i ena fotöljen med fötterna upp i den andra och datorn ligger i mitt knä. Mätt efter morgonens frukost och tjejerna tittar på Disney Channel. 

Känslor tar över kroppen och jag är glad att vi är på vift just nu. Jag är så matt just nu.

Vi gick ner på centrum igår, men det var inte mycket att hurra för så det fick bli ett besök på Monkey Sport så Vilja fick köpa nya hockeyhandskar. Så avslutades kvällen med middag på Amazon på Heron City istället. 

Hotellrummet var varmt under natten trots öppet fönster. Men vi sov trots allt gott ändå och tjejerna är redo för dagens äventyr. Fast de vet ju inte ens vad vi ska göra idag. Älskar äventyr med kidsen ♥
 
1 NORRSKEN EMMA:

skriven

vilka fina tröjor med änglavingar på!

/Lillemmish

Svar: Passar mina tjejer perfekt... Ibland ;)
Marie

Kommentera här: