Fredag

Här hemma tog barnen sovmorgon idag. Kan ju ha berott på att vi var på Rix FM festivalen igår och kom hem strax efter klockan 22. Men de var lyckliga när de somnade efter ha fått sett så många grymma artister. Och själv fick jag återigen se Darin. Som den killen ger mig gåshud alltså!

Det blev ingen sovmorgon för min del, utan jag slog upp mina bruna ögon innan klockan sju. Men det gör inget. Tvättmaskinen är igång och bullarna är framtagna ur frysen.

Idag tar vi med oss mormorn och åker till Parken Zoo och spenderar några timmar där. Mormorn köpte lite fika igår som hon tar med och vi tjejer står för bullar och kaffe. 

 
Såg dock att det ska regna här hemma idag efter lunch, så vi får se hur länge vi blir kvar i parken. Men vi har ju i alla fall något att göra idag för en stund!

Vad ska ni hitta på idag då?
 
1 m:

skriven

Jag ska väl försöka fortsätta hitta hemmet. Haha

Ha en underbar dag och så hoppas jag att ni slipper bli blöta även om det verkligen behövs regn också. Det kunde väl regna på natten och vara fint på dagen.

Jag tog sovmorgon deluxe kan jag ärligt erkänna. Fick ingen sömn alls och somnade inte förrän mot morgonsidan. Den där John Blund ska jag ta ett allvarligt snack med alltså.

Kommentera här: