I väntan på skolan

Så leker jag och Ninja med Snapchat. Som hon älskar det.

 
Vilja och Meja börjar redan klockan 08.00 idag. Meja startar läsåret med idrott så de gick tillsammans till skolan för tjugo minuter sen. Sen ska de gå hem tillsammans halv två. Äta mellis tillsammans innan jag sen går och hämtar Ninja på fritids 14.30. Om dagen har varit bra vill säga. Jag ska hålla mig inom räckhåll idag för hennes skull. 

 
Min lilla tjej. Hon som väntar på att klockan ska bli nio. 
Jag hinner ju sitta en stund i soffan och dricka en kopp kaffe innan vi ska iväg. 

När jag lämnat Ninja i skolan så får jag gå hem och fixa med tvätten. Dricka mera kaffe och själv bara vänta på tiden. Tiden på att barnen ska komma hem igen.

Ja, det är mina planer för dagen. Vad gör ni idag då?
 

Kommentera här: