Ikväll blir det speedway

Jag råkade vid ett svagt ögonblick under semestern lova tjejerna att följa med på speedway. Så ikväll blir det speedway för min del. Har ju tidigare följt med i alla fall en gång om året, men vid alla tillfällen har det skett olyckor eller andra händelser som gjort att allt har blivit förskjutet..

Så om ni ska ut till Gröndal ikväll för att se Smederna köra mot Rospiggarna och något inträffar. Skyll allt på mig, för det händer bara för att jag är där. 

 
Men tjejerna är överlyckliga för att jag ska följa med idag. Själv är jag väl inte lika lycklig. Men jag får spendera tid med tjejerna och det gör mig ju lycklig! Bara ta fram varma kläder så ska jag nog inte frysa i alla fall. Vädret är mulet men solen vill igenom på sina ställen!

Tjejerna vill åka ut till Gröndal så snart som möjligt, men sjäv anser jag dock att vi kan vänta ett tag till.

Önskar er en trevlig kväll!
 

Kommentera här: