VIP-shopping @ H&M

Hur passande är det inte med lite VIP-shopping på H&M lagom till att skolan ska börja igen?! 

 
Så på fredagmorgon är det dags för shopping på H&M Tuna Park. 
07.00 börjar det och H&M bjuder på god frukost och 20% rabatt på hela köpet. Är ju helt perfekt att fylla upp tjejernas byråer med kläder inför skolstart. Kanske unnar jag mig själv något också. Men prio blir ju barnen såklart. Som alltid! 

Meja och Ninja får följa med Rickard till ishallen så hämtar jag upp dem där när jag är klar. Rickard och VIlja går ut på is 08.40 så då kanske jag har hunnit shoppat färdigt. Men annars så är tjejerna så hemma i ishallen så de hittar nog något att roa sig med ifall jag blir lite sen.

Ser faktiskt fram att kliva upp tidigt på fredag och bege mig iväg på lite tidig shopping!
 
1 Julia:

skriven

Åh spännande!

Kommentera här: