En lagom grå söndag

Det är tjocka moln utanför men ändå vill solen genom på vissa ställen. Enligt SMHI ska det vara mulet fram till klockan 13 idag. Sen ska det bli mest klart. Så vi får se vad jag får för mig idag.

 
Just nu njuter jag dock av mitt kaffe här framför datorn i soffan. Behöver få i ordning på mitt skrivbord sen, men eftersom stora datorn står där just nu så får lilla datorn vara flyttbar så länge.

Jag ska möblera om på Viljas rum idag. Tyckte möbleringen jag gjorde nu sist blev bra, men samtidigt så blev det inte bra. Så nu får jag göra ett nytt försök med att få till det. Och med lite tur blir Vilja också glad över möbleringen sen när hon kommer hem.

Sen får det allt bli en shoppingrunda så jag får fixa med lite grejer inför den kommande 9åringens kalas som är nästa helg. 

Men nu ska jag fixa med tvätten och försöka få i mig lite frukost här hemma.
Ha en fin söndag kära ni!
 

Kommentera här: